Recenzja serialu - life sentence

Recenzja serialu - life sentence

Hej. Ostatnio szukając jakiegoś fajnego serialu koleżanka (którą pozdrawiam) poleciła mi Life Sentence. I to był strzał w dziesiątkę, ponieważ bardzo mi się spodobał.



Jest to serial o chorobie nowotworowej.
Główną rolę odgrywa Lucy Hale jako Stella, która choruje na raka od 8 lat, żyje tak jakby każdy dzień miałby być ostatnim, wszystko się zmienia, gdy idzie na wizytę do lekarza i dowiaduje się, że wyzdrowiała.
Wszystkie kłamstwa najbliższych wychodzą na jaw.
W Life Sentence zobaczymy jak bohaterka choruje,  spełnia marzenia, poznaje męża i przede wszystkim jak wszyscy wspierają ją w walce z chorobą. 



Zdrowa Stella odkrywa, że musi znaleźć sens życia i uporać się z faktem, że jej rodzina ma całą masę długo skrywanych problemów. Nie będę wam zdradzać szczegółów, to wszystko możecie obejrzeć sami, serial składa się z 1 sezonu, 13 odcinków po 40/45 minut.
Moim zdaniem serial jest całkiem spoko, kiedy dopadnie nuda i nie ma już co oglądać. Nie mam się do czego przyczepić.


Jeśli chcecie czegoś się nauczyć dodatkowo, oglądając serial polecam obejrzeć go w języku angielskim.
Ja osobiście wolę oglądać zwykle serial bez  lektora.
Możecie dać znać co myślicie i jak wam się podoba.
Chcecie więcej takich postów?

Zapraszam was na mojego instagrama niedawno założonego: coolfern_
Nieco o mnie..

Nieco o mnie..

Witajcie. Ten wpis poświęcę mojej osobie. Pomyślałam, że fajnie byłoby jakbyście
mnie nieco więcej poznali.
Jestem osobą, która bardzo lubi pomagać i nie wyobrażam sobie życia bez tego.
Myślę, że to bardzo ważne. Dlaczego warto pomagać innym?
A no właśnie jest sporo powodów ja wam przedstawię kilka.
Na przykład Ty pomożesz teraz, później ktoś pomoże Tobie.
Pamiętajmy o tym, że my też kiedyś na pewno będziemy potrzebowali pomocy.
Uważam, że też jest to bardzo super sprawa, ponieważ ja pomagam nawet dla własnej satysfakcji, że mogłam komuś pomóc i po prostu czuje się wtedy bardziej doceniona i potrzebna.

Od 5 lat należę do wolontariatu, oczywiście zaczęłam w szkole, gdy dołączyłam do szkolnego koła wolontariatu, ale w przyszłości myślę o czymś poważniejszym. To że należę tylko do szkolnego koła nie znaczy, że jest źle ponieważ pomagamy w różny sposób np. zbiórki żywności, paczki dla kombatantów, różne akcje charytatywne dla osób niepełnosprawnych, jest tego na prawdę mnóstwo.
W ostatnim czasie miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniach dla wolontariuszy i zdobyłam całkiem sporo przydatnej wiedzy.  Robiliśmy też w ramach szkoleń projekty, tutaj jest film na który serdecznie zapraszam, ponieważ jest o wolontariacie - Pomocna dłoń <-- (link)

Z kolei interesuje się fotografią, czasem lubię wyjść na dwór i porobić zdjęcia, nie zajmuje się nią jakoś tak bardzo poważnie, bo naprawdę sporadycznie.
Ale bardzo to lubię bo zawsze jest to jakieś zajęcie, kiedy dopadnie Cię nuda.
I zawsze mam jakiś fajny pomysł na ciekawe zdjęcia.
Również interesuje się modą - chociaż bardziej zagłębiam się w stronę projektowania,
bardzo też lubię przerabiać ubrania. Fajnie jest zrobić z czegoś prostego coś co ma w sobie magię.

Z tego zainteresowania kilka lat temu narodziła się miłość do grafiki komputerowej i tak właśnie od kilkunastu lat zagłębiam się w nią bardziej.
Jestem właśnie w szkole średniej na kierunku grafika komputerowego i jest to coś wspaniałego.
Ostatnio pogoda jest strasznie deszczowa, ale i tak wyszłam na zdjęcia, miejmy nadzieję, że niedługo będzie znowu słonecznie.

A wy jakie macie zainteresowania?
Jak wam się podoba taki post? Jest nieco inny niż te, które niebawem się tutaj pojawią. Jeśli podoba Ci się mój blog, dołącz do grona stałych obserwatorów, będzie na prawdę mi bardzo miło.
Możesz zostawić też link do siebie a na pewno do ciebie zajrzę!

  zapraszam was na mojego instagrama niedawno założonego: coolfern_
Zmiany!

Zmiany!

Cześć moi drodzy!
Jak pewnie zauważyliście sporo czasu mnie tutaj nie było.
Ale to całkiem dobrze, bo uważam, że taka przerwa dała mi sporo do myślenia. Wracam do was z nowymi pomysłami na tego bloga! Pewnie widzicie, że został zmieniony wgląd oraz poznikały stare posty.. Hmm, spokojnie wszystko nadrobie, ponieważ to co planuje jest zupełnie inne niż to co można było znaleźć tutaj wcześniej.
Posty, które będę tutaj tworzyć będą o różnej tematyce, ponieważ jestem osobą, która nie lubi się ograniczać, a tym bardziej ma sporo pasji. Dlatego już niebawem dowiecie się co planuje i jak on będzie prowadzony.
Mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu i zostaniecie ze mną na dłużej.
Zmiany planowałam już od początku roku, ale u mnie tak już jest, że musze to dobrze przemyśleć. 
Na dzisiaj to tyle tak, więc do zobaczenia juz niebawem!
    Dajcie znać jak podoba wam się nowy wygląd bloga.




Copyright © 2014 Cool Fern , Blogger